DUCATİ Desert X Ustaların Görüşü

Publicado 2023-03-15
Daha önce kanalda incelemesini yayınladığımız Ducati Deset-X in tadına bir de biz bakalım dedik
Önce asfaltta sonra toprak kullandık, atladık, zıpladık viraja yattık
3 farklı sürücüden 3 farklı yorum yaptık
Sevdiğimiz yanları sevmediğimiz yanları hepsini objektif bir biçimde anlatmaya gayret ettik
Umarız beğenirsiniz
İyi Seyirler

Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
youtube.com/channel/UCXW4XxEhXWVbqFdmg_65nCQ/join

İzlediğiniz videoları beğenmeyi, yorum yapmayı ve kanalımıza abone olmayı unutmayın. İletişim için [email protected] adresine mail atabilirsiniz. www.emymedya.com

Todos los comentarios (21)
  • @yukseldurna7712
    -Zeki hocam tam bir motorcu... Resmen her cümlesinden her halinden tabiri caizse "old school" haller dökülüyor.. Ne titreşim umrunda, ne tasarımı.. -Nuri abi ise tam bizden halk insanı.. Dobra, doğal, samimi.. İlk motorunu almış motorcu edasında ilk kez deneyim ettiği için 🙂 -Yıldıray abi ise ailenin şımartılarak büyütülmüş çocuğu gibi.. Oldukça sosyetik.. Aklı fikri, tuşlarda, ekranlarda, elektroniklerde.. Yani tuş ve ekran ikilisi olmayan motora motor demeyecek gibi bir hali var 😄 Ki zaten Yıldıray abiyi birisi hiç tanımadan etmeden yolda görse "bu adam GS1200'den başka motora binmez" diye tahminde bulunacağından eminim.. 😄
  • @ugursimsek5705
    Makinenin başındaki haliniz gözlüklerle ayna grubunu andırıyor videonun sonunda elinizde gitar gittiğin yağmurla gel şarkısı çıkacak diye bekledim 😂
  • @remzidalay7430
    Sizlerin yaklaşımınızı ve muhabbetinizi severek izliyorum. Teşekkür ederim.
  • Çok dürüst , samimi bir anlatım olmuş . Güzelleme değil gerçek değerlendirmeleri duymak istiyorum. Emeğinize sağlık .Teşekkürler
  • @cihatkunksatan
    Tanıtım,yorum tavsiyeler,tespitler vs.muhteşem üçlü teşekkürler!
  • @serdarmutlu3629
    Güzel sataşmalarınızla daha da eğlenceli oluyor muhabbetleriniz ve incelemeleriniz 😁 Emeklerinize sağlık.
  • @kaptankesik3854
    Arkadaş bir motosiklet incelemesi bu kadar mı samimi olur ? Harika bir ekipsiniz . Büyük bir keyifle takibe devam ediyorum.😊
  • @barkinsahin
    Zeki hocam yine mükemmel bir 4000-devir, titreşim, DCT kıyaslamasıyla ders vermiş. Hocam sizi çok seviyorum. 😊
  • @ahmetoner4388
    Yıldıray kardeş sizleri severek izliyorum bir şey farkettim senin sesin sanki insanı mutlu hissettiriyor enkazından ben fozitif bir enerji alıyorum
  • @ruzgardeniz4673
    Siyaset meydanı gibisiniz👏 🙂her düşüncenin iklimine uygun görüşlerin çeşitliliği ile yorumlarınız daha faydalı olmuş... Sürüsüne bereket inceleme bulunuyor zaten, deneyim elde etmek yansıtmak kullanıcı hissiyatı açısından daha mantıklı olmuş, bilgiler için teşekkürler...🏍
  • @sunset7777
    Zeki hocam efsanesin her dediğinizi dikkatle dinliyoruz, Nuri en yalın ve karşılaştırmalı en yalın anlatımı yapıyorsun ayrıca teşekkürler. Yıldıray abi makine teknik konusunda en detay özelliklere hakim değerli yorumlarınız için teşekkürler.
  • @BurakTunca-je5qc
    Harika sunum için tskkrler Genel olarak yorumlarda biz türkllerde yine tatminsizlik ve doyumsuzluk var Zaten elestirilrimizle tartısmasız dünya motorsiklet sektörüne fantastik bir yön veriyoruz Sayemizde tüm markaların gecesi gündüzüne karışmış durumda Hiç titremeyen lüks ötesi enduro cross motorlar istiyoruz Rüzgar almayan rally motorları istiyoruz Sarıp sarmalayan ısıtan soğutan arada küçük süprizler yapan seleler istiyoruz Ve agırlıktan yakıttan uzun kısa yoldan ödün vermeyen egzotıc cool sofıstıke motorlar istiyoruz Bizi oynar koltuklu desert x ile kandıramazsınız
  • @slamdunkali
    Multistrada v2s olanın da tanıtımını bekliyoruz :D . Çok iyiydi keyifle izledim.
  • @ikotbayrak4292
    Ekran hariç efsane görsel . Titreşim vs sürmeden yorum yok😅
  • Video için çok sağ olun, her daim yardımcı oluyor bilgileriniz, ama benim gibi Aprilia Tuareg 660 kullanıcılarını üzüyorsunuz, kıyaslama konusunda hiç ismi geçmedi, hatırlanmayacak kadar kötü mü bizim Tuareg 660 😢
  • @motobirturk
    Teşekkür ederiz. bunun karşısında 890 adv'yi de görmek isteriz 😀 KTM 890 emrinizde her zaman
  • @km0651
    Ktm 890 R la kiyaslamak gerekmez mi bu motoru duz versiyon daha cok yol odakli zaten